شماره تلگرام و واتس آپ: ۰۹۱۹۴۸۴۸۹۱۳
تماس: ۰۹۲۲۹۰۳۵۴۹۵ (خزایی)
ایمیل: info@infotechonline.ir

بازاریابی شبکه های اجتماعی

بازاریابی شبکه های اجتماعی

شبکه اجتماعی یکی از ارکان مهم بازاریابی دیجیتال است که به دلیل حجم بالای مخاطب و فعالیت روز افزون مخاطبان دارای پتانسیل های بسیار خوبی جهت برندینگ، معرفی محصولات و خدمات، جذب مخاطب برای وبسایت و ارتباط دوطرفه با مخاطبان میباشد .از مهمترین و بارزترین شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها که می توان به آن اشاره کرده شبکه اجتماعی اینستاگرام و پیام رسان تلگرام می باشد . شما می توانید به راحتی و با خیالی آسوده انتشار محتوای کانال تلگرام و پیج اینستاگرام خود را به ما بسپارید. کارشناسان ما با تشکیل کارتابل ، تعریف زمان بندی ، همچنین ایجاد محتوای دیجیتال کانال و پیج شما را مدیریت نموده و اهداف شما را به درستی به پیش خواهند برد کانال تلگرام و پیج اینستاگرام شما بصورت کارشناسی شده و مبتنی بر اهداف دراز مدت شما مدیریت شده و قدم به قدم با کارشناسان ما پیش خواهد رفت.
img
  • پتانسیل های بسیار بالا جهت برند سازی
  • معرفی محصولات و خدمات
  • جذب مخاطب برای وبسایت
  • ارتباط دوطرفه با مخاطبان
img
  • آیا فکر می کنید شبکه های اجتماعی برای کسب و کار شما مفید نیست؟
  • آیا فکر می کنید شبکه های اجتماعی به کسب و کار شما کمک نمی کند؟

اهمیت فعالیت در شبکه های اجتماعی

طبق بررسی های انجام شده بسیاری از افراد هر روزه ساعات زیادی از وقت خود را در شبکه های اجتماعی سپری می کنند. بنابراین می توان از ارزشمندی و اهمیت شبکه های اجتماعی در معرفی بازار کار یاد کرد و آن را بستری مناسب برای پیشرفت کسب و کار دانست. با پی بردن به اهمیت شبکه های اجتماعی در موفقیت های تجارتی، صاحبان کسب و کارها بر این باورند که با راه اندازی صفحاتی در شبکه های اجتماعی و ایضا مجازی می توانند رونقی به کسب و کار و تجارت خود بخشند.از این رو سازمانها و برند ها برای استفاده از ظرفیت های شبکه های اجتماعی برنامه ریزی ها و استراتژی های متنوعی را در دستور کار خود دارند. انتخاب استراتژی صحیح در استفاده از شبکه های اجتماعی به منظور دستیابی به اهداف دیجیتال مارکتینگ نیازمند اطلاع از ظرفیت ها، ویژگی ها، کاربرد و روشهای سنجش اثربخشی هریک از شبکه های اجتماعی است.

کاربردی ترین شبکه های اجتماعی

در زیر محبوب ترین و کاربردی ترین شبکه های اجتماعی را به شما معرفی می کنیم :
47%

تلگرام

امروزه تلگرام یک نقش مهم در زندگی افراد پیدا کرده است و بیشتر افراد و مشتریان در این بخش فعالیت میکنند و روزانه به آن سر میزنند یکی از بهترین مکان هایی که برای فعالیت و تبلیغات میتوانید داشته باشید تلگرام است چون بیشتر افراد به طور نا خودآگاه بیشترین تمرکز خود را در این زمینه قرار داده اند.

30%

اینستاگرام

شبکه اجتماعی اینستاگرام یکی از شبکه‌های اجتماعی محبوب و پرطرفدار در سراسر دنیا است که تعداد زیادی کاربر دارد و به صورت روزانه میلیاردها عکس و فیلم در آن به اشتراک گذاشته می‌شود. شما می توانید از اینستاگرام برای نمایش کسب و کار خود به صورت بصری استفاده کنید. این نرم افزار چندین ابزار ارائه می دهد تا به شما در برقراری ارتباط با مشتریان کمک کند.

58%

فیس بوک

کمتر شرکت معتبری در دنیاست که یک صفحه فیسبوک نداشته باشد . در واقع داشتن صفحه فیس بوک برای یک شرکت، داشتن یک هویت است . یک صفحه فیس بوک برای کسب و کار شما باعث می شود شما بیشتر قابل کشف و ایجاد مرکز برای ارتباط با مخاطبان خود شوید. تبلیغات فیس بوک دائمی، انتشار محتوا به موقع و راه های عالی برای قرار گرفتن در معرض بیشتر برای شرکت شما می باشد.

2%

لینکدین

همچون دیگر شبکه‌های اجتماعی، لینکدین نیز پلتفرمی مناسب برای دیجیتال مارکتینگ در ایران است. بسیاری از شرکت‌ها و برند‌های ایرانی‌ با هدف معرفی‌ خدمات خود، آشنا‌سازی برند و جذب مخاطب در لینکدین فعالیت دارند. ۲٪ از جمعیت ایران، یعنی‌ بیشتر از ۱.۵ میلیون نفر، از کاربران لینکدین هستند و ایران رتبه ۳۳ را در داشتن کاربران آن‌ به خود اختصاص داده است.

مدیریت پیج اینستاگرام به صورت حرفه ای
در اینستاگرام باید اینستاگرامی فعالیت کرد. حتما می‌دانید که اینستاگرام یک شبکه عکس محور بوده و به واسطه طرح‌های گرافیکی می‌توان در آن به طور حرفه‌ای درخشید. تنها کافیست برخی اصول گرافیکی را رعایت کرده و نظم و یکپارچگی خاصی به المان‌های گرافیکی ببخشیم. نگران نباشید، تیم طراحی و تولید محتوای در کنار شما هستند.
مدیریت کانال تلگرام به صورت حرفه ای
حتماً شما هم تایید می‌کنید که کانال‌های پیام رسان یا شبکه اجتماعی تلگرام، سروش و موارد مشابه، یکی از کم‌نظیرترین رسانه‌های ارائه محتوا هستند. توسط این رسانه‌ها می‌توان محتوایی نسبتا کوتاه را در کوتاه‌ترین زمان به سمع و بصر مخاطبان رساند، البته به شرط آنکه بتوانید محتوایی جذاب و گرافیکی خیره کننده را به نمایش بگذارید.
مدیریت کلیه شبکه های اجتماعی روز دنیا
به وسیله “مدیریت شبکه های اجتماعی” شما به آسانی می توانید در بازار رقابت، رشد کنید و برندتان را به شهرت برسانید. در صورتی که بتوانید تمام نکات مدیریتی را به اجرا درآورید، در کوتاه مدت به نتیجه مثبتی خواهید رسید؛متخصصان و کارشناسان “اینفوتک آنلاین” با مدیریت شبکه های اجتماعی، شرایط بهتری در حرفه شما ایجاد می کنند.

مدیریت و پشتیبانی شبکه های اجتماعی

تعیین استراتژی بازاریابی محتوا
تعیین استراتژی بازاریابی محتوا
پیش از شروع تولید محتوا و حضور در شبکه‌های اجتماعی، ما کسب‌وکار شما را به‌خوبی بررسی می‌کنیم. در پروسۀ تدوین استراتژی بازاریابی محتوایی اهداف، وضعیت فعلی کسب‌وکار (شرکت، مشتریان فعلی، تلاش‌های قبلی در حوزه بازاریابی، سایت و داده‌های موجود)، کلمات کلیدی هدف، رقبا و پرسونای مشتری را مشخص می‌کنیم. براساس استراتژی تدوین‌شده، برنامۀ عملیاتی تولید محتوا، انتخاب شبکه اجتماعی مطلوب و شیوه‌های توزیع محتوا را تهیه می‌کنیم.
img
تولید محتوا
تولید محتوا
تولید محتوا براساس استراتژی بازاریابی محتوایی آغاز می‌شود. تلقی بسیاری از افراد از تولید محتوا صرفاً محتوای متنی یا کپی‌رایتینگ است. اگرچه محتوای متنی از بخش‌های اساسی تولید محتواست، تولید محتوا می‌تواند شامل تولید محتوای متنی و کپی‌رایتینگ، عکاسی، ساخت ویدئو و تیزر، تولید انیمیشن و گرافیک متحرک، پوستر تبلیغاتی و آموزشی ،طراحی گرافیک و طراحی اینفوگرافیک باشد.

💥میتوانید به راحتی و با خیال آسوده مدیریت و پشتیبانی شبکه های اجتماعی خود را به ما بسپارید، ما آماده هستیم که استراتژی لازم برای ایجاد صفحات و بروز رسانی شبکه های اجتماعی را برای شما ترسیم نماییم. شبکه اجتماعی مطلوب برای تجارت شما را معرفی کنیم و روند بازاریابی آنلاین شما را هموارتر کنیم.

جهت مدیریت و پشتیبانی شبکه های اجتماعی خود با شماره ۰۹۲۲۹۰۳۵۴۹۵ تماس بگیرید.